20130201_high_command_015

Deckbuilding w Żelaznych Królestwach

Zapowiedź High Command

High Command będzie pierwszą w historii Privateer Press grą typu deckbuilding, czyli bazującą na mechanizmie budowania talii w czasie gry (podobnym do tego zastosowanego w grach Dominion, Eaten by Zombies czy Eminent Domain).

This slideshow requires JavaScript.


High Command przeniesie graczy do Immoren – świata Żelaznych Królestw, znanego z gier bitewnych Warmachine oraz Hordes.
W odróżnieniu od swego figurkowego pierwowzoru, High Command nie będzie ograniczał się do przedstawiania niewielkich, pojedynczych starć. Jak sama nazwa wskazuje, tym razem gracze wcielą się w liderów całych frakcji, walcząc o strategiczne lokacje i wystawiając do walki dowódców, machiny wojenne, bestie i żołnierzy.
W High Command każdy z graczy będzie dysponował własnym zestawieniem kart, które tylko on będzie mógł kupować w trakcie rozgrywki. To gwarantuje, że prowadzenie każdej frakcji będzie wyglądać nieco inaczej. Część wyborów dotyczących składu talii będzie dokonywać się jeszcze przed rozgrywką. Dodatkowo, jako że osią rozgrywki ma być konflikt, High Command z pewnością zaoferuje graczom wysoki poziom interakcji.
High Command ma trafić do sklepów na jesieni.

Źródło:

Autor

Błażej Kubacki

Miłośnik lit­er­atury, his­torii, fan­tastyki, gier fab­u­larnych i – oczy­wiś­cie – plan­szowych oraz kar­cianych. Autor blogu Plan­szuf­fka i redak­tor naczelny ser­wisu grybezprądu.pl.

Dodaj komentarz