[Turniej] Infinity – 20.04.2013

Forums Gry figurkowe [Turniej] Infinity – 20.04.2013

This topic contains 5 replies, has 2 voices, and was last updated by Profile photo of Juliusz „Bors" Sabak Juliusz „Bors” Sabak 7 years, 5 months ago.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Posts
  • #94
    Profile photo of Redakcja
    Redakcja
    Moderator
    #95

    Zapisy odbywają się elektronicznie na stronie konwentu http://www.grybezpradu.org/gbp24/2013/04/03/luzkon-iv-piloci-hakerzy-i-architekci i zostaną zamknięte 17 kwietnia.

    Rozgrywki ruszają w sobotę 20 kwietnia  o godzinie 10:30. Miejsce, to Paraodx Cafe, na ulicy Anielewicza 2 w Warszawie.

    Format: 200pkt

    Rozpiski: zgodne z ostatnią aktualizacją w „Campaign: Paradiso” i na stronie Infinitythegame.com. Sugerujemy użyć programu Infinity Army lub Aleph Toolbox.

    Ilość bitew: 3 scenariusze.

    Klasyfikacja – rozpatrywana jest systemem szwajcarskim. W pierwszej turze bitew przeciwnicy będą dobierani poprzez losowanie, lub wyzwania, jeżeli takie będą. W kolejnych decydują zdobyte duże punkty zwycięstwa (Victory Points). W sytuacjach remisu – własne nie stracone punkty.

    #97

    Jeśli chodzi o modele, to obowiązują modele Corvus Belli dostępne w sprzedaży, lub stosowne konwersje. Proxowanie jest legalne, o ile nie będzie wzbudzało wątpliwości przeciwnika. Malowanie nie jest obowiązkowe, ale będzie dawało dodatkowe 2 Punkty Zwycięstwa do klasyfikacji ogólnej.

    #106

    Scenariusz I – Akcja Ratunkowa
    Pierwszą ofiarą wojny jest prawda. Drugą jest zwykle plan akcji. Otrzymaliście właśnie zadanie przeprowadzenia akcji ratunkowej na terytorium strefy niczyjej. Wszystko posypało się na chwile przed dotarciem do celu. Po pierwsze, większość z „ratowanych” próbuje was zabić. Zostali zainfekowani tajemniczym wirusem i obecnie stanowią największe zagrożenie dla oddziału. Po drugie, jedyni świadkowie mogący udzielić jakichkolwiek informacji są uwięzieni i osaczeni przez zarażonych. Po trzecie, przeciwnik pojawił się w strefie równocześnie z wami. Prawdopodobnie z identycznymi rozkazami, a nie ma nagrody za drugie miejsce.
    Czas rozgrywki: 6 tur lub 1,5 godziny. (zależnie do tego, co nastąpi pierwsze)
    Rozstawienie:
    Strefy rozstawienia mają szerokość 12” wzdłuż krótszej krawędzi stołu. W pomieszczeniu możliwie blisko środka stołu znajdują się 3 cywile. Wśród cywilów znajduje się jeden dziennikarz. W pobliżu losowo rozmieszczone są dwie grupy zarażonych.
    Cele misji:
    1 VP za każdego uratowanego cywila, który w momencie zakończenia gry znajduje się w Strefie Rozstawienia gracza.
    1VP za model zsynchronizowany z dziennikarzem w momencie zakończenia gry. (Czyli za występ w Prime Time.)
    1 VP  za posiadanie próbki wirusa przez własny model w momencie zakończenia gry. Aby dokonać udanego pobrania próbki należy wykonać udany test WIP będąc w B2B z modelem zainfekowanym. Doctor wykonuje go na swój bazowy WIP, Paramedic i Lieutenant z modyfikatorem -3. Pozostałe modele z modyfikatorem -9. Próbkę może nieść dowolny model, niebędący REM, Antypode, Gaki/Preta, ani Pupnikiem. Próbka nie ogranicza w żaden sposób działania jednostki. Może być porzucona jako akcja darmowa.  Może zostać przekazana innemu modelowi lub podniesiona z użyciem 1 Short Movement Skill.
    Zasady Specjalne: 
    Zombie Swarm
    Zainfekowani ludzie poruszają się w stadach, które wykazują agresję względem każdej żywej istoty. Wirus rozprzestrzenia się poprzez płyny ustrojowe. Każda, nawet drobna rana, jest śmiertelnym zagrożeniem. Pochodzenie zarazy nie zostało dotąd ustalone.
    Statystyki Zombie
    Mov: 6-0, CC:15, BS:0, PH:13, WIP:-, ARM:1, BTS:-6, W:1
    Special Rules:  No Cube, Irregular, Impetouse, Total Immunity, G: Remote Presence, G: Synchronize, CH: Mimetism, Viral CC weapon, Viral Regeneration. 360˚ Visor. Headshot.
    Headshot – Trafienie Krytyczne powoduje, że Zombie przechodzi od razu w stan śmierci i przestaje podlegać zasadom Viral Regeneration.
    Viral Regeneration – Zasadzie tej podlegają wszystkie nieprzytomne (unconscious) zombie, oraz modele nie posiadające STR zabite przez Zombie, o ile nie zostały dobite przez inne jednostki, nie będące Zombie. Na początku tury zombie (czyli po zakończeniu każdej tury, dowolnego z graczy) wszystkie one automatycznie powstają jako Zombie i atakują najbliższy wrogi model w ZOC. Jeśli w ich ZOC nie ma wrogich modeli, poruszają się w stronę najbliższego Zombie.
    G: Synchronize – zgodnie z ogólnymi zasadami, z tym, że nie ma modelu operatora i wszystkie modele z jednego Zombie Swarm muszą zakończyć ruch we wzajemnym ZOC.
    Poruszanie się Zombie Swarm: Zombie poruszają się po zakończeniu każdej tury gracza (czyli pomiędzy turami poszczególnych graczy). Zombie Swarm porusza się najkrótszą drogą w stronę modelu najbliższego dla większości zombie w grupie i nie będącego REM ani TAG ( nieposiadającego punktów STR). Jeśli odległość jest równa do kilku celów, należy rzucić kośćmi. Drugą deklarowaną akcją Zombie jest zawsze unik, lub atak wręcz ( o ile są w B2B z innym modelem). Zombie nie reagują na markery Camo. Zombie wykonują ARO wyłącznie na bezpośrednie ataki, lub modele poruszające się w ich ZOC. W ARO Zombie wykonują unik z ruchem w stronę najbliższego celu zgodnego z wytycznymi.
    UWAGA: Model gracza może wykonać ARO na ARO zombie, o ile znalazł się on w ZOC modelu gracza.

    #107

    Scenariusz II – Pacjent ZERO
    Uzyskane informacje wskazują jednoznacznie główny rozsadnik zarazy. Jest nim jeden z pracowników, uznany za Pacjenta Zeroi przeznaczony do likwidacji i dalszej analizy. Dowództwo liczy na uzyskanie danych o pierwotnym pochodzeniu patogenu i jego dalszej analizie. Pozostaje wam jedynie zdobyć CUBE pacjenta Zero i pozostać przy życiu. Powodzenia.
    Czas rozgrywki: 6 tur lub 1,5 godziny (zależnie do tego, co nastąpi pierwsze).
    Rozstawienie:
    Strefy rozstawienia mają szerokość 12” wzdłuż krótszej krawędzi stołu. W budynku lub innej osłonienieopodal środka stołu sędzia umieści Pacjenta Zero i Zombie Swarm. Do 2 grup Zombie znajdzie sie w losowych miejscach, poza strefami rozstawienia.
    Cele misji:
    2 VP Za zabicie Pacjenta Zero, co dostarczy informacji na temat możliwych metod likwidacji rozwiniętej formy choroby.
    3VP Jeśli w momencie zakończenia gry posiadasz CUBE pierwotnego Pacjenta Zero i wszystkie Zombie zostały zlikwidowane. 2 VP Jeśli posiadasz CUBE, ale na polu bitwy znajdują się funkcjonujące lub nieprzytomne Zombie w momencie zakończenia gry.
    Aby pobrać CUBE należy wykonać udany test WIP będąc w B2B z Pacjentem Zero. Doctor wykonuje go na swój bazowy WIP, Paramedic i Lieutenant z modyfikatorem -3. Pozostałe modele z modyfikatorem -9. CUBE może nieść dowolny model, niebędący REM, Antypode, Gaki/Preta, ani Pupnikiem. CUBE nie ogranicza w żaden sposób działania jednostki. Może zostać przekazana innemu modelowi lub podniesiona z nieprzytomnego modelu z użyciem 1 Short Movement Skill.
    Zasady Specjalne:
    Pacjent Zero
    Statystyki:
    Mov: 6-0, CC:17, BS:0, PH:16, WIP:-, ARM:3, BTS:-9, W:2
    Special Rules:  Cube, Irregular, Impetouse, Total Immunity, G: Remote Presence, G: Synchronize, CH: Mimetism, Poison, Viral CC weapon, Viral Regeneration, 360˚ Visor, Headshot.
    Poruszanie się: Pacjent Zero i jego Zombie Swarm porusza się tylko gdy w jego ZOC lub LOS znajdują się modele nie będące Zombie. Porusza się wówczas tak, aby zaatakować je w walce wręcz. Po śmierci przeciwnika porusza się w stronę swojej początkowej kryjówki.
    Ryzyko zarażenia: Pacjent Zero generuje wysokie ryzyko zarażenia. Każdy model nie posiadający punktów STR, który znajdzie się z nim w B2B musi wykonać test BTS przeciwko sile 9, lub zostanie zainfekowany i otrzyma 1W w chwili kontaktu, oraz na końcu każdej tury o ile nie zostanie na nim wykonany skuteczny test leczenia. Kiedy taki model znajdzie się w stanie unconscious, zacznie podlegać zasadom Viral Regeneration. Jeśli Pacjent Zero nie żyje, to pierwszy  zainfekowany model od tej chwili przejdzie w wyniku Viral Regeneration  w formę Pacjenta Zero a nie standardowego Zombie.
    Zombie Swarm
    Zainfekowani ludzie poruszają się w stadach, które wykazują agresję względem każdej żywej istoty. Wirus rozprzestrzenia się poprzez płyny ustrojowe. Każda, nawet drobna rana, jest śmiertelnym zagrożeniem. Pochodzenie zarazy nie zostało dotąd ustalone.
    Statystyki Zombie
    Mov: 6-0, CC:15, BS:0, PH:13, WIP:-, ARM:1, BTS:-6, W:1
    Special Rules:  No Cube, Irregular, Impetouse, Total Immunity, G: Remote Presence, G: Synchronize, CH: Mimetism, Viral CC weapon, Viral Regeneration, 360˚ Visor, Headshot.
    Headshot – Trafienie Krytyczne powoduje, że Zombie przechodzi od razu w stan śmierci i przestaje podlegać zasadom Viral Regeneration.
    Viral Regeneration – Zasadzie tej podlegają wszystkie nieprzytomne (unconscious) zombie, oraz modele nie posiadające STR zabite przez Zombie, o ile nie zostały dobite przez inne jednostki, nie będące Zombie. Na początku tury zombie (czyli po zakończeniu każdej tury, dowolnego z graczy) wszystkie one automatycznie powstają jako Zombie i atakują najbliższy wrogi model w ZOC. Jeśli w ich ZOC nie ma wrogich modeli, poruszają się w stronę najbliższego Zombie.
    G: Synchronize – zgodnie z ogólnymi zasadami, z tym, że nie ma modelu operatora i wszystkie modele z jednego Zombie Swarm muszą zakończyć ruch we wzajemnym ZOC.
    Poruszanie się Zombie Swarm: Zombie poruszają się po zakończeniu każdej tury gracza (czyli pomiędzy turami poszczególnych graczy). Zombie Swarm z dołączonym Pacjentem Zero pozostaje w jego ZOC zgodnie z zasadami G: Synchronize. Po jego śmierci Zombie podlegają standardowym zasadom.
    Zombie Swarm porusza się najkrótszą drogą w stronę modelu najbliższego dla większości zombie i niebędącego REM ani TAG ( nieposiadającego punktów STR). Jeśli odległość jest równa do kilku celów, należy rzucić kośćmi. Drugą deklarowaną akcją Zombie jest zawsze unik, lub atak ( o ile są w B2B z innym modelem). Zombie nie reagują na markery Camo. Zombie wykonują ARO wyłącznie na bezpośrednie ataki, lub modele poruszające się w ich ZOC. W ARO Zombie wykonują unik z ruchem w stronę najbliższego celu zgodnego z wytycznymi.
    UWAGA: Model gracza może wykonać ARO na ARO zombie, o ile znalazł się on w ZOC modelu gracza.

    #110

    Scenariusz III – Ewakuacja!
    Zebrane dane, próbki i zeznania świadków musza być natychmiast przekazane poza planetę. Wszystko wskazuje na użycie niespotykanej dotąd technologii obcego pochodzenia. Wszyscy uczestnicy incydentu zostaną poddani długotrwałej kwarantannie. Najpierw jednak trzeba jakoś opuścić strefę zagrożenia. Niestety opcje są bardzo ograniczone, a czasu coraz mniej.
    Czas rozgrywki: 6 tur, 1,5 godziny lub do następnej tury gracza, który dokonał udanej triangulacji. (Zależnie do tego, co nastąpi pierwsze.)
    Rozstawienie:
    Strefy rozstawienia mają szerokość 12” wzdłuż krótszej krawędzi stołu. Na środku stołu znajduje się Transmiter Radionawigacyjny. W losowych miejscach, poza strefami rozstawienia, znajduje się do 3 Stad Zombie.
    Cele misji:
    3VP – Triangulacja. Aby wezwać z orbity pojazd ewakuacyjny należy dokonać triangulacji miejsca zdatnego do lądowania. Niezbędne jest do tego ustawienie dwóch Markerów nawigacyjnych i uruchomienie Transmitera Radionawigacyjnego. Jeden marker należy umieścić we własnej strefie rozstawienia i jeden w strefie rozstawienia przeciwnika, Co najmniej 6” od je krawędzi. Aby namiar był skuteczny, należy uruchomić wszystkie trzy urządzenia (dwa markery i Transmiter) w tej samej turze gry. Każdy model w armii nie będący REM, Antypode, Gaki/Preta lub Pupnikiem, posiada jeden marker w swoim wyposażeniu. Uruchomienie każdego z nich to short skill wymagający testu WIP. Test można powtarzać dowolną ilość razy. Nie można wykonać tej akcji w ARO. Jeśli przeciwnik zadeklaruje atak w reakcji na uruchomienie markera to należy wykonać test test porównawczy WIP przeciw BS lub CC. Gra kończy się w następnej turze gracza, który skutecznie dokonał triangulacji.
    1VP – jeśli w chwili zakończenia gry armia nie jest złamana.
    1 VP – jeśli Doctor, Paramedic lub Lieutenant znajduje się w ZOC Transmitera Radionawigacyjnego w momencie zakończenia gry.
    Zasady Specjalne:
    Transmiter Radionawigacyjny – jest to potężny zestaw komunikacyjny, rozpoznawczy i rejestrujący, którego celem jest dostarczenie ratownikom możliwie pełnych informacji o sytuacji, z jaką się spotkają. Ze względu na rozbudowane czujniki w ZOC Transmitera NIE MOŻNA dokonywać infiltracji, ani używać zdolności Impersonation żadnego poziomu. Dodatkowo wszystkie poziomy zdolności Camuflage, ODD i ODF zostają zredukowane do poziomu CH: Mimetism.
    Zombie Swarm
    Zainfekowani ludzie poruszają się w stadach, które wykazują agresję względem każdej żywej istoty. Wirus rozprzestrzenia się poprzez płyny ustrojowe. Każda, nawet drobna rana, jest śmiertelnym zagrożeniem. Pochodzenie zarazy nie zostało dotąd ustalone.
    Statystyki Zombie
    Mov: 6-0, CC:15, BS:0, PH:13, WIP:-, ARM:1, BTS:-6, W:1
    Special Rules:  No Cube, Irregular, Impetouse, Total Immunity, G: Remote Presence, G: Synchronize, CH: Mimetism, Viral CC weapon, Viral Regeneration. 360˚ Visor, Headshot.
    Headshot – Trafienie Krytyczne powoduje, że Zombie przechodzi od razu w stan śmierci i przestaje podlegać zasadom Viral Regeneration.
    Viral Regeneration – Zasadzie tej podlegają wszystkie nieprzytomne (unconscious) zombie, oraz modele nie posiadające STR zabite przez Zombie. Na początku tury zombie (czyli po zakończeniu każdej tury, dowolnego z graczy) wszystkie one automatycznie powstają jako Zombie i atakują najbliższy wrogi model w ZOC. Jeśli w ich ZOC nie ma wrogich modeli, poruszają się w stronę najbliższego Zombie Swarm.
    G: Synchronize – zgodnie z ogólnymi zasadami, z tym, że nie ma modelu operatora i wszystkie modele z jednego Zombie Swarm muszą zakończyć ruch we wzajemnym ZOC.
    Poruszanie się Zombie Swarm: Zombie poruszają się po zakończeniu każdej tury gracza (czyli pomiędzy turami poszczególnych graczy). Zombie Swarm porusza się najkrótszą drogą w stronę modelu najbliższego dla większości zombie i niebędącego REM ani TAG ( nieposiadającego punktów STR). Jeśli odległość jest równa do kilku celów, należy rzucić kośćmi. Drugą deklarowaną akcją Zombie jest zawsze unik, lub atak ( o ile są w B2B z innym modelem). Zombie nie reagują na markery Camo. Zombie wykonują ARO wyłącznie na bezpośrednie ataki, lub modele poruszające się w ich ZOC. W ARO Zombie wykonują unik z ruchem w stronę najbliższego celu zgodnego z wytycznymi.
    UWAGA: Model gracza może wykonać ARO na ARO zombie, o ile znalazł się on w ZOC modelu gracza.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)

You must be logged in to reply to this topic.

Comments are closed.

Przejdź do paska narzędzi