Polowanie na zabójcę

Polowanie na łowcę – scenariusz I Warszawskiej Ligi Infinity

Przedstawiamy pierwszy scenariusz do rozpoczętego właśnie sezonu Warszawskiej Ligi Infinity.

Wielkość Armii: 200pkt
Czas trwania: 6 tur

Historia

Prezydent Wolnego Miasta New Danzig został zamordowany. Zawieszenie broni, którego był architektem zostało złamane – właśnie wybuchają pierwsze starcia między poszczególnymi frakcjami. Na szczęście udało nam się wytropić zabójcę. W chwili obecnej czeka na ekstrakcję na najwyższym budynku w okolicy. Dorwij go zanim ucieknie, lub – co gorsza – dopadną go nasi wrogowie. Potrzebujemy informacji kto stał za zamachem. Miej też oczy otwarte na dodatkowe dowody, które możesz znaleźć!

Warunki rozgrywki

Rozstawienie

  1. Poprowadź linię w poprzek stołu, idealnie w połowie drogi do obu Stref Rozstawienia. Wyznacz równoległą linię, 6 cali w stronę jednej ze Stref. Przestrzeń między tymi dwiema liniami to Strefa Zielona.
  2. Umieść wysoki budynek na stole tak, by stworzyć stanowisko snajperskie w Strefie Zielonej. Stanowisko snajperskie powinno być tak ulokowane, by umożliwiać ostrzał jak największej części stołu (zwłaszcza Stref Rozstawienia). Dobrze byłoby, gdyby budynek stał bliżej jednej z bocznych krawędzi stołu.
  3. Specjalny model – Zabójca – powinien być wystawiony na stanowisku snajperskim jako TO Camo. Jeśli stanowisko nie oferuje mu Partial Cover, powinien być wystawiony leżąc (Prone).
  4. Umieść trzy miny AP (pod znacznikami Camo) wewnątrz lub tuż przy budynku tak, by utrudniały dostęp do Zabójcy.
  5. Rozstaw inne budynki na stole tak, by stanowisko snajperskie było najwyższym punktem na stole.
  6. Umieść 3 Cywilów na stole, w okolicach środka Strefy Zielonej.
  7. Umieść Antenę KomunikacyjnąStrefie Zielonej, nie bliżej niż 24″ od stanowiska snajperskiego.
  8. Żadne jednostki (nawet Infiltratorzy, itp) nie mogą zaczynać gry w Strefie Zielonej, w budynku Zabójcy ani 8″ od niego.

WLI 01

Cele misji

  • 1 VP za zabicie Zabójcy
  • 1 VP za przeszukanie zabójcy i podniesienie jego PDA (personal digital assistant)
  • 1 VP za opuszczenie stołu modelem z PDA
  • 1 VP za opuszczenie stołu modelem z przejętym Cywilem (świadkiem) – można otrzymać tylko jeden punkt za pierwszego wyprowadzonego cywila (potem nie otrzymuje się punktów za kolejnych cywili)
  • 1 VP za shackowanie Anteny i odzyskanie Logów
  • 1 VP za opuszczenie stołu modelem z Logami
  • 1 VP jeśli twój oryginalny Lt przetrwał bitwę
  • – 1 VP za zranienie lub zabicie Cywila (przypadkowo lub celowo)

Zasady specjalne

WLI 02

Zabójca
Statystyki zabójcy:
MOV 4-4 CC 13 BS 13 PH 10 WIP 14 ARM 1 BTS -3 W 1
Viral sniper rifle, pistol, CCW
CH: TO Camo, Neurocinetics, Sixth Sense lvl. 2

  • Zabójca działa tylko w ARO, reagując na wszystkie aktywacje jednostek strzelaniem (jeśli cel jest markerem, to Discover). W przypadku wielu jednostek aktywowanych jednocześnie (np. Linked Team, Ghost: Synchronized, Coordinated Order) cel wybiera gracz reaktywny.
  • Gdy Zabójca stanie się Immobilized albo Unconscious, popełnia samobójstwo, zażywając truciznę i wchodzi od razu w stan Dead.
  • Przeszukanie martwego Zabójcy wymaga testu WIP (short skill) w base contact – sukces oznacza, że model wchodzi w posiadanie PDA.
  • Miny AP wystawione przez Zabójcę eksplodują gdy jakakolwiek jednostka wejdzie lub zadziała w ich Area of Effect (wyłączając Zabójcę).

WLI 03

Antena Komunikacyjna

  • Antena może zostać zhakowana, by wyciągnąć z niej Logi. Posiada BTS -6 przy hakowaniu z odległości albo BTS -3 jeśli hacker jest base contact z Anteną. Model bez Hacking Device może próbować hackować Antenę, ale tylko w base contact i z karą -6 za brak Hacking Device.
  • Jeśli hacker gracza reaktywnego ma w swoim Zone of Control Antenę albo wrogiego hakera wykonującego hakowanie, może użyć zasady Hacking Defensively, by kontrować próbę hakowania Anteny.
  • Logi mogą być pozyskane wielokrotnie, ale wymaga to za każdym razem testu hakowania.
  • Antena może zostać zniszczona (wprowadzona w stan Unconcious) by uniemożliwić przeciwnikowi zdobycie Logów. Statystyki Anteny: ARM 3, BTS -3, STR 2.

WLI 04

Cywile – świadkowie
Z cywilami można się zsynchronizować by wyprowadzić ich (poza stół) jako świadków zamachu. Przed pierwszą próbą synchronizacji określ, czy Cywil jest Friendly czy Hostile, zgodnie z zasadami zawartymi w podręczniku Human Sphere.

Opuszczanie stołu
Model z PDA, Logami albo zsynchronizowanym Cywilem może opuścić stół krawędzią przez swoją Strefę Rozstawienia. Zsynchronizowany Cywil też musi opuścić stół. Model który opuścił stół nie może na niego powrócić, ale nie jest traktowany jako zabity na potrzeby Retreat. Jeśli Lieutenant opuści stół, dochodzi do sytuacji Loss of Lieutenant, ale jeśli to był oryginalny Lt, gracz zdobywa 1 VP za jego przeżycie.

Noszenie przedmiotów
Wszystkie przedmioty (takie jak Logi czy PDA) mogą być upuszczone, podniesione z ziemi (np. od martwego modelu), albo przekazane innemu modelowi w base contact – wymaga to poświęcenia Short Movement Skilla (możliwe w ARO jako Dodge). Model może przenosić dowolną liczbę przedmiotów.

Załoga serwisu grybezprądu.pl wszystkim grającym życzy powodzenia i dobrej zabawy!

Uaktualnienie

Organizatorzy wprowadzili ostatnie zmiany do warunków scenariusza – zostały one w powyższym tekście oznaczone kolorem niebieskim.

Autor

Redakcja